בסביבות 18:00 אנה ואני יצאנו לאכול כמה המבורגרים לארוחת ערב. זה היה ערב לימודים, אז כשחזרנו הביתה, היא אמרה לי שהיא תחליף את הפיג'מה שלה ואולי אחרי שנוכל לראות קצת טלוויזיה לפני השינה. הסכמתי ועשיתי את דרכי לחדר שלי כדי ללבוש חולצת טריקו וכמה מכנסי כושר כפיג'מה. כשהיא יצאה, הרגשתי את הזין שלי מתעוות. היא הייתה הדבר הכי סקסי שראיתי הרבה זמן. היא יצאה לבושה במכנסי בנים צמודים שהדגישו את ישבן הבועה שלה וחלק עליון צמוד שהקניט אותי כשהראתה את הטבור שלה כשהיא הלכה לקראתי. היא הלכה יחפה עם שיערה הברונטי מאופר בזנב פוני חמוד. החולשה שלי תמיד הייתה נשים יחפות שמציגות את כפות הרגליים החמודות והרגליים הארוכות והחלקות שלהן. עיני הלוז שלה עם שיערה הברונטי תמיד משכו את תשומת ליבי, בדיוק כמו אמה.

צפינו בטלוויזיה זמן מה לפני שמצאתי את עצמי מהנהנת בראשי ונרדמת. הסתכלתי וראיתי שהיא כבר ישנה. היא נרדמה על הצד, כשהציצים הקטנים שלה דוחפים החוצה את חולצתה ורגליה נמשכות כלפי מעלה לכיוון החזה שלה, מה שדחף החוצה יפה את תחת הבועות שלה. לא היה מזיק להסתכל חשבתי לעצמי כשהנחתי עליה שמיכה ויצאתי לחדר השינה שלי. הזין שלי היה קשה ולא הצלחתי להירדם עם מחשבות על ילדה קטנה וחמודה ישנה בסלון עם ישבן קטן ונחמד. בסופו של דבר התנערתי מהמחשבות עליה לפני שנרדמתי.

למחרת בבוקר היא אכלה ארוחת בוקר מהירה לפני שיצאנו לבית הספר. לפני שהורדתי אותה, תכננו איפה ובאיזה שעה אאסוף אותה בדיוק כמו נערות ליווי בחיפה.

כשהגענו הביתה באותו אחר הצהריים אחרי שאספנו אותה מבית הספר, התרווחנו קצת לפני שתכננו תוכניות לארוחת ערב. זה היה ערב שישי ורציתי לעשות את זה מיוחד עבורה. היא החליפה את מדי בית הספר שלה ועכשיו לבשה חצאית קצרה וחולצה צמודה שהראתה יפה את כוסות ה-A שלה ואת רגליה החלקות. היה קשה שלא לבהות באלילה הזו שהתארחה איתי בשני הלילות הבאים. הגענו למסעדה איטלקית ישנה והתיישבנו בדוכן, כשהמלצר מעיר כמה הבת שלי יפה. לא היא ולא אני טרחנו לתקן אותו. לאחר ההזמנה, למדתי שהילי לא בדיוק ביישנית, פשוט מעולם לא הקדשתי זמן להכיר אותה.

השיחה שלנו התחילה עם בית הספר וחברותיה. היא שיתפה אותי ברכילות שבה אחת מחברותיה נישקה ילד ושעל פי השמועות הלך עד הסוף. לא יכולתי להתאפק ושאלתי אותה מה המשמעות של 'כל הדרך'. זו הייתה אחת הפעמים הבודדות שראיתי אותה הופכת לאדום. כשהיא מתקשה להרים את מבטה אלי, היא אמרה שזה היה כשהילד שם את החפץ שלו בבחורה. שאלתי אותה אם היא אי פעם נישקה ילד. היא מיד ענתה שהיא נישקה ילד רק פעם אחת בהעזה אחרי בית הספר, אבל היא מעולם לא הלכה עד הסוף.

סיכמנו את ארוחת הערב ואחרי ששילמתי את הצ'ק, אמרתי לה שהיא תוכל להחזיר לי על ידי שטיפת כלים כל סוף השבוע. היא נתנה לי שרבוט ואז חייכה במהירות. אלוהים, היא הייתה כל כך חמודה והחיוך שלה היה משהו אחר. היינו במרכז העיר והחלטנו להסתובב לפני שנחזור הביתה. סיימנו חנות גלידה וההתנהגות של אנה השתנתה, אני מניח שהיא הרגישה אפילו יותר בנוח איתי. היא ישבה לידי וזה כמעט הרגיש כמו דייט איתנו שחולקים את הגלידות שלנו ומתבדחים אחד עם השני. היא הזמינה חמאה פקאן ואני הזמנתי פיסטוק לעצמי. לאחר שעה, חזרנו לרכב וחזרנו הביתה.